Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2432
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуковіз, Олексій Павлович-
dc.date.accessioned2014-11-07T15:12:34Z-
dc.date.available2014-11-07T15:12:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citation1uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2432-
dc.description.abstractУ статті аналізується загальнонауковий підхід до типології моделей в теорії педагогічного моделювання, основні вимоги до них, функціональні ознаки. Виділено концептуальні положення, які використовуються науковцями під час моделювання педагогічних об’єктів. На основі аналізу організації дистанційного навчання у вищих навчальних закладах та з урахуванням можливостей застосування у системі неперервної освіти вчителів початкової школи спроектовано авторську модель дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи. Технологічну основу моделі відображає сайт системи неперервної освіти вчителів початкової школи розроблений у доменній мережі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (http://sno.udpu.org.ua/).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІнформаційні технології і засоби навчання. − 2014. – Т. 41. – № 3. – С. 209 – 217. – [Електронний ресурс]. − Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1053#.U7O66G13pswuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134+372+004;-
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.titleПроектування моделі дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК 004.pdf128,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.