Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2433
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуковіз, Олексій Павлович-
dc.date.accessioned2014-11-07T15:13:56Z-
dc.date.available2014-11-07T15:13:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citation1uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2433-
dc.description.abstractУ статті розглянуто різні підходи до тлумачення понять: «технологія», «педагогічна технологія», «технологія навчання», «технологія освіти», «технологія в освіті» та «технологія дистанційного навчання». Проаналізовано види технологій дистанційного навчання. На основі обґрунтованого досвіду технологізації дистанційного навчання в освітньому процесі визначено загальні ознаки технології дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи: цілісність, відтворюваність, адаптивність, психологічна обґрунтованість, економічна доцільність, науковість, гнучкість та контрольованість.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПедагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2014. – № 4 (38). − С. 98 − 107.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134+372+004;-
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.titleЗагальні ознаки технології дистанційного навчання в системі неперервної освіти вчителів початкової школиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК 371 (1).pdf164,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.