Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2455
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожухівська, Раїса Борисівна-
dc.date.accessioned2014-11-11T15:41:36Z-
dc.date.available2014-11-11T15:41:36Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2455-
dc.description.abstractВ сучасному управлінні маркетинговими комунікаціями необхідно виділити концепцію інтегрованих маркетингових комунікацій. Концепція інтегрованих маркетингових комунікацій виходить із необхідності оцінки стратегічної ролі її окремих напрямків (реклами, стимулювання збуту, PR і ін.) і пошуку оптимального їхнього поєднання для забезпечення чіткості, послідовності і максимізації дії комунікаційних програм .uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectтуризмuk
dc.titleКОНЦЕПЦІЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ІНТЕРНЕТuk
dc.typeMonographuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
koncepciya marketingovih komunikaciy.pdf225,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.