Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2457
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожухівська, Раїса Борисівна-
dc.date.accessioned2014-11-11T15:50:43Z-
dc.date.available2014-11-11T15:50:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2457-
dc.description.abstractУ сучасному розумінні туризм як важлива частина національної економіки країни являє собою міжгалузевий соціально-економічний комплекс, що складається із сукупності взаємопов'язаних галузей і виробництв. Однією з передумов формування туристичного комплексу є той факт, що кожна з галузей, яка є його складовою, цілеспрямовано задовольняє конкретні індивідуальні потреби туристів в різних послугах. Через множинності взаємопов'язаних ефектів послуги, такі галузі, більшою мірою мають взаємодоповнюваність і взаємопов'язаність розвитку, ніж взаємозамінюваність.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмеханізмuk
dc.subjectвпливuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectрегіонuk
dc.titleФормування організаційно-економічного механізму впливу на ринок туристичних послуг в регіоніuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mehanism vplivu na turism.pdf378,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.