Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2459
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожухівська, Раїса Борисівна-
dc.date.accessioned2014-11-11T15:56:32Z-
dc.date.available2014-11-11T15:56:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2459-
dc.description.abstractЗа сучасних ринкових умов, підприємства туристичного бізнесу змушені змінювати систему та специфіку планування своєї діяльності. Роль планування не втрачає своєї актуальності і постійно зростає. Планування діяльності туристичних підприємств надає їм можливість погоджувати свої ресурси для формування туристського продукту з можливостями його збуту. В цьому аспекті гостро постає проблема споживчого попиту. Головним завданням туристичних підприємств і їх менеджерів, є знання поточного і перспективного попиту потенційних споживачів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвиробнича програмаuk
dc.subjectтуроператорuk
dc.titleСПЕЦИФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ТУРОПЕРАТОРАuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
programa turoperatora.pdf202,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.