Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Галина Василівна-
dc.date.accessioned2014-11-16T13:50:42Z-
dc.date.available2014-11-16T13:50:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2474-
dc.description.abstractУ статті подано характеристику поглядів батьків на обдарованість дітей. Проаналізовано важливість педагогічної роботи та підтримки такої категорії. Розглянуто шляхи взаєморозуміння та співпраці педагогів з батьками щодо сприяння розвитку обдарованості дитини.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 159.928.22 ББК (88.372.4+74.62)Я73Б81;-
dc.subjectобдарованістьuk
dc.subjectдитинаuk
dc.subjectбатьки,uk
dc.subjectпедагогиuk
dc.titleОсобливості сформованості поглядів батьків на обдарованість дитиниuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Obdarovanist_dutunu.docx31,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.