Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2475
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Галина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-11-16T14:01:18Z | - |
dc.date.available | 2014-11-16T14:01:18Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2475 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі архівних, маловідомих та опублікованих джерел здійснено аналіз процесу становлення і розвитку реальних училищ в Україні у першій половині 60-х років ХІХ ст. З’ясовано зміст поняття «реальна освіта». Розглянуто дискусії щодо реформування середньої освіти у зазначений період. Досліджено погляди прибічників та супротивників реальної освіти. Проаналізовано навчальні предмети, що пропонувалися різними проектами статутів (1860, 1862, 1863, 1864) для вивчення в класичних та реальних гімназіях. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | реальні училища | uk |
dc.subject | реальні гімназії | uk |
dc.subject | реальна освіта | uk |
dc.subject | історія шкільної освіти | uk |
dc.subject | дискусії щодо реформування середньої освіти | uk |
dc.title | Реальні гімназії як предмет дискусій про реформування середньої освіти (перша половина 60-х років ХІХ ст.) | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
real_secondary_school.doc | 56,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.