Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Галина Василівна-
dc.date.accessioned2014-11-16T14:01:18Z-
dc.date.available2014-11-16T14:01:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2475-
dc.description.abstractУ статті на основі архівних, маловідомих та опублікованих джерел здійснено аналіз процесу становлення і розвитку реальних училищ в Україні у першій половині 60-х років ХІХ ст. З’ясовано зміст поняття «реальна освіта». Розглянуто дискусії щодо реформування середньої освіти у зазначений період. Досліджено погляди прибічників та супротивників реальної освіти. Проаналізовано навчальні предмети, що пропонувалися різними проектами статутів (1860, 1862, 1863, 1864) для вивчення в класичних та реальних гімназіях.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectреальні училищаuk
dc.subjectреальні гімназіїuk
dc.subjectреальна освітаuk
dc.subjectісторія шкільної освітиuk
dc.subjectдискусії щодо реформування середньої освітиuk
dc.titleРеальні гімназії як предмет дискусій про реформування середньої освіти (перша половина 60-х років ХІХ ст.)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
real_secondary_school.doc56,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.