Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2511
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2014-11-17T16:52:10Z-
dc.date.available2014-11-17T16:52:10Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2511-
dc.descriptionStredoevropsky vestnik pro vedu a vyzkuv : Central European Journal for Science and Research. – Praha : Publishing house Education and Science, 2013. – № 2. – S. 28–35.uk
dc.description.abstractУ статті проаналізовані найбільш поширені моделі двомовного навчання, які практикуються у середніх навчальних закладах США.uk
dc.language.isoenuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 81.24 (73);-
dc.subjectбагатомовністьuk
dc.subjectбілінгвізм-
dc.subjectмовна політика-
dc.subjectдвомовна освіта-
dc.subjectіноземна мова-
dc.titleMODELS OF BILINGUAL EDUCATION IN THE U.S. SECONDARY SCHOOLuk
dc.title.alternativeМоделі білінгвального навчання в загальноосвітній школі США-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MODELS_OF_BILINGUAL_EDUCATION_IN_.pdf70,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.