Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2523
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульга, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-11-17T21:28:11Z-
dc.date.available2014-11-17T21:28:11Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. – Вип. 38/Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. - Київ - Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014 – С.501-506uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2523-
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття міждисциплінарності як складової полікультурної освіти Великої Британії, охарактеризовані рівні інтеграції міждисциплінарності до навчального плану, обґрунтовані критерії трансформації міждисциплінарного навчального плану та підкреслено важливість міждисциплінарності для полікультурної освіти в цілому.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиїв - Вінниця: ТОВ фірма «Планер»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.1(410);-
dc.subjectміждисциплінарність, полікультурна освіта, рівні інтеграції міждисциплінарності, трансформація міждисциплінарного навчального плану.uk
dc.titleМІЖДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mizhdystsyplinarnist_yak_skladova_polikulturnoi_osvity_velykoi_brytanii__.pdf163,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.