Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульга, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-11-18T20:54:11Z-
dc.date.available2014-11-18T20:54:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗбірник матеріалів ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, теорія, досвід, проблеми» - Випуск 30. –Київ-Вінниця. – 2012. – С.85-89uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2551-
dc.description.abstractУ статті розглянуті фактори становлення полікультурної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії в контексті імміграційних процесів, здійснено порівняльний аналіз статистичних даних в різні періоди імміграції в країні для розкриття необхідності виникнення полікультурної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиїв-Вінницяuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371(410);-
dc.subjectімміграціяuk
dc.subjectімміграційні процеси-
dc.subjectполікультурна освіта-
dc.subjectперіоди полікультурної освіти-
dc.titleПЕРЕДУМОВИ СТАНОВЛЕННЯ ПOЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ У СПОЛУЧЕНОМУ КОРОЛІВСТВІ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ТА ПІВНІЧНОЇ ІРЛАНДІЇ: АНТРОПОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.