Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлбул, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-11-20T09:06:06Z-
dc.date.available2014-11-20T09:06:06Z-
dc.date.issued2013-09-15-
dc.identifier.citationПроблеми соціально-педагогічної теорії та практики на сторінках періодичних видань нового тисячоліття /бібліографічний покажчик / Уклад. І.В.Албул. – Умань, 2013. – 100 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2593-
dc.description.abstractДаний покажчик містить бібліографічний опис статей у періодичних виданнях третього тисячоліття, які висвітлюють актуальні питання соціально-педагогічної теорії та практики. Матеріал структурований за такими напрямами: соціалізація особистості, соціально-педагогічна робота з різними соціальними групами, сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності, соціально-педагогічна діяльність з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, соціально-педагогічна діяльність в закладах освіти, соціальна підтримка осіб з обмеженими функціональними можливостями, девіації як соціально-педагогічна проблема, зарубіжний досвід соціальної роботи, професійна підготовка фахівців в галузі соціальної педагогіки та соціальної роботи. Видання призначене для студентів спеціальностей «Соціальна педагогіка», «Соціальна робота», «Практична психологія», їх викладачів, фахівців – практиків у сфері соціального захисту населення.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;01:37.013.42-
dc.subjectСоціально-педагоігчна теорія і практика, періодичні виданняuk
dc.titleПроблеми соціально-педагогічної теорії та практики на сторінках періодичних видань нового тисячоліття /бібліографічний покажчик /uk
dc.typeTutorialuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pokashchyk.pdf80,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.