Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2610
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРогальська-Яблонська, Інна Петрівна-
dc.date.accessioned2014-11-21T15:47:54Z-
dc.date.available2014-11-21T15:47:54Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСтаттяuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2610-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються особливості проектування системи соціалізації особистості у дошкільному дитинстві. Автор висвітлює компоненти (напрями), що взаємопов’язані між собою і розкривають наперед послідовність і практичне забезпечення, а також зміст діяльності та її результат за кожним напрямом системи соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 372: 37. 035;-
dc.subjectсоціалізаціяuk
dc.subjectпроектуванняuk
dc.subjectсоціально-педагогічний супровідuk
dc.subjectдошкільний навчальний закладuk
dc.subjectсистемаuk
dc.titleСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ В ДОШКІЛЬНОМУ ДИТИНСТВІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SOCIAL`NO-PEDAGOGIChNY`J SUPROVID SOCIALIZACIYi OSOBY`STOSTI V DOShKIL`NOMU DY`TY`NSTVI.pdf221,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.