Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2635
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАвчіннікова, Галина Дмитрівна-
dc.date.accessioned2014-11-23T15:09:16Z-
dc.date.available2014-11-23T15:09:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2635-
dc.description.abstractУ статті аналізуються особливості навчання на академічному, професійно-технічному та багатопрофільному напрямах у системі середньої освіти США. Автор з’ясовує, що диференціація навчання учнів найповніше втілюється в старшій школі, де значна кількість елективів допомагає старшокласникам обрати певний профіль навчання. Аналіз особливостей системи середньої освіти США допоміг з’ясувати автору, що така організація навчання створює умови для розвитку особистості відповідно до її потреб та професійного самовизначення.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371(73)-
dc.subjectпрофілізаціяuk
dc.subjectнапрями навчанняuk
dc.subjectстарша школа СШАuk
dc.titleНапрями профілізації навчання в американській старшій школіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avchinnikova_ua.pdf226,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.