Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2635
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Авчіннікова, Галина Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-11-23T15:09:16Z | - |
dc.date.available | 2014-11-23T15:09:16Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2635 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізуються особливості навчання на академічному, професійно-технічному та багатопрофільному напрямах у системі середньої освіти США. Автор з’ясовує, що диференціація навчання учнів найповніше втілюється в старшій школі, де значна кількість елективів допомагає старшокласникам обрати певний профіль навчання. Аналіз особливостей системи середньої освіти США допоміг з’ясувати автору, що така організація навчання створює умови для розвитку особистості відповідно до її потреб та професійного самовизначення. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371(73) | - |
dc.subject | профілізація | uk |
dc.subject | напрями навчання | uk |
dc.subject | старша школа США | uk |
dc.title | Напрями профілізації навчання в американській старшій школі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Avchinnikova_ua.pdf | 226,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.