Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2677
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Боднар, Вікторія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-11-25T13:48:10Z | - |
dc.date.available | 2014-11-25T13:48:10Z | - |
dc.date.issued | 2014-10 | - |
dc.identifier.citation | 1. Ілійчук В. І. Саморегуляція підлітків у подоланні конфліктної поведінки., 2. Аверин В.А. Психология детей и подростков. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2677 | - |
dc.description.abstract | Незважаючи на те, що підлітковий вік в психології ХХ століття вивчався досить докладно, сучасні підлітки відрізняються від однолітків попередніх поколінь рядом соціально-психологічних особливостей. Серед них дослідниками відзначається підвищена конфліктність підлітків в умовах школи в цілому і в педагогічному процесі зокрема. Сучасні підлітки частіше стали демонструвати девіантну і навіть делінквентну поведінку. Практика показує, що підлітки не вміють вирішувати конфлікти, і в їх конфліктних відносинах переважають деструктивні тенденції. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Підлітковий вік | uk |
dc.subject | конфліктність, конфлікт | uk |
dc.title | Конфліктність, як особливість протікання підліткового віку | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гриньова тези.pdf | 183,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.