Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2677
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоднар, Вікторія Іванівна-
dc.date.accessioned2014-11-25T13:48:10Z-
dc.date.available2014-11-25T13:48:10Z-
dc.date.issued2014-10-
dc.identifier.citation1. Ілійчук В. І. Саморегуляція підлітків у подоланні конфліктної поведінки., 2. Аверин В.А. Психология детей и подростков.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2677-
dc.description.abstractНезважаючи на те, що підлітковий вік в психології ХХ століття вивчався досить докладно, сучасні підлітки відрізняються від однолітків попередніх поколінь рядом соціально-психологічних особливостей. Серед них дослідниками відзначається підвищена конфліктність підлітків в умовах школи в цілому і в педагогічному процесі зокрема. Сучасні підлітки частіше стали демонструвати девіантну і навіть делінквентну поведінку. Практика показує, що підлітки не вміють вирішувати конфлікти, і в їх конфліктних відносинах переважають деструктивні тенденції.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectПідлітковий вікuk
dc.subjectконфліктність, конфліктuk
dc.titleКонфліктність, як особливість протікання підліткового вікуuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гриньова тези.pdf183,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.