Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2694
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБержанір, Анатолій Леонідович-
dc.date.accessioned2014-11-26T16:41:34Z-
dc.date.available2014-11-26T16:41:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБержанір А.Л. Стратегія взаємодії бізнесу з державою в умовах становлення ринкової економіки [Текст]: А.Л. Бержанір // Матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ,,Сучасні тенденції економічного та соціального розвитку: держава, регіон, підприємство”, 19 лютого 2014 р. – Луганськ: Русь, 2014. – С. 190 –191.uk
dc.identifier.isbn978-966-8051-32-6-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2694-
dc.description.abstractДоведено актуальність взаємодії бізнесу з державою як важливого чинника функціонування ринкової економіки. Показано проблеми та причини, які стримують ефективну співпрацю державної влади з підприємницькими структурами. Обгрунтовано напрями релізації спільних соціально-економічних проектів з метою забезпечення сталого економічного розвитку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛуганський національний університет ім. Тараса Шевченкаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 33(063);-
dc.subjectДержава, бізнес, взаємодія, ринкова економіка, стратегія, механізм взаємодіїuk
dc.titleСтратегія взаємодії бізнесу з державою в умовах становлення ринкової економікиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Strategіi_vzaemodіi.pdf348,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.