Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2733
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілошкурська, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-11-27T10:45:01Z-
dc.date.available2014-11-27T10:45:01Z-
dc.date.issued2014-11-20-
dc.identifier.citationБілошкурська Н.В. До питання обліку маркетингових витрат підприємства / Н.В. Білошкурська // Materiały X Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji «Perspektywiczne opracowania są nauką i technikami – 2014» (07-15 listopada 2014 roku, Przemyśl). – Volume 2. Ekonomiczne nauki. – Przemyśl : Nauka i studia. – S. 98-99.uk
dc.identifier.isbn978-966-8736-05-6-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2733-
dc.description.abstractЗапропоновано ввести у систему бухгалтерського обліку субрахунок «Маркетингові витрати» рахунку 93 «Витрати на збут» для отримання повної і достовірної інформації про витрати служби маркетингу підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherNauka i studiauk
dc.subjectмаркетингові витратиuk
dc.subjectвитрати на збутuk
dc.subjectоблікuk
dc.subjectрахунокuk
dc.titleДо питання обліку маркетингових витрат підприємстваuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
oblik_market.pdf179,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
oblik_market.pdf179,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.