Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2750
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарачук, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-11-27T18:15:11Z-
dc.date.available2014-11-27T18:15:11Z-
dc.date.issued2014-11-27-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2750-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу нормативних, наукових та педагогічних джерел виокремлено та схарактеризовано компоненти моделі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярами. Досліджено різноманітні думки щодо специфіки побудови моделі професійної підготовки майбутнього вчителя. Докладно розглянуто й обґрунтовано компоненти відповідної моделі: мету, змістове забезпечення, педагогічні умови, методи та принципи навчання, засоби і форми організації навчального процесу, етапи реалізації, компоненти, рівні й результат моделі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярами.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectробота з математично здібними школярамиuk
dc.subjectкомпоненти моделіuk
dc.subjectзмістове забезпечення моделіuk
dc.subjectетапи реалізації моделіuk
dc.subjectмета та результат моделіuk
dc.titleМодель підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярамиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
model.doc84 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.