Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2750
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гарачук, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-11-27T18:15:11Z | - |
dc.date.available | 2014-11-27T18:15:11Z | - |
dc.date.issued | 2014-11-27 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2750 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу нормативних, наукових та педагогічних джерел виокремлено та схарактеризовано компоненти моделі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярами. Досліджено різноманітні думки щодо специфіки побудови моделі професійної підготовки майбутнього вчителя. Докладно розглянуто й обґрунтовано компоненти відповідної моделі: мету, змістове забезпечення, педагогічні умови, методи та принципи навчання, засоби і форми організації навчального процесу, етапи реалізації, компоненти, рівні й результат моделі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярами. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | робота з математично здібними школярами | uk |
dc.subject | компоненти моделі | uk |
dc.subject | змістове забезпечення моделі | uk |
dc.subject | етапи реалізації моделі | uk |
dc.subject | мета та результат моделі | uk |
dc.title | Модель підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярами | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
model.doc | 84 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.