Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2783
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шулдик, Анатолій Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2014-11-29T20:05:05Z | - |
dc.date.available | 2014-11-29T20:05:05Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2783 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито структуру професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів, висвітлені критерії, показники та рівні його розвитку, здійснено діагностику цих рівнів. Виділені критерії та показники розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | професіоналізм, когнітивний, мотиваційно-ціннісний та операційно-технологічний компоненти професіоналізму, рівні розвитку професіоналізму | uk |
dc.title | ДІАГНОСТИКА РІВНІВ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ShuldikAV20142.pdf | 245,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.