Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШулдик, Анатолій Володимирович-
dc.date.accessioned2014-11-29T20:05:05Z-
dc.date.available2014-11-29T20:05:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2783-
dc.description.abstractУ статті розкрито структуру професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів, висвітлені критерії, показники та рівні його розвитку, здійснено діагностику цих рівнів. Виділені критерії та показники розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрофесіоналізм, когнітивний, мотиваційно-ціннісний та операційно-технологічний компоненти професіоналізму, рівні розвитку професіоналізмуuk
dc.titleДІАГНОСТИКА РІВНІВ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ShuldikAV20142.pdf245,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.