Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2827
Назва: Дотримання наступності при ознайомленні дітей з природою як засіб реалізації неперервної освіти в Україні
Автори: Голуб, Надія Петрівна
Голуб, Володимир Миколайович
Ключові слова: освіта, неперервність, наступність, аспект, дошкільний навчальний заклад, загальноосвітня школа
освіта, неперервність, наступність, аспект, дошкільний навчальний заклад, загальноосвітня школа
Дата публікації: 2014
Видавництво: Умань : ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Випуск 48. С. 266–271.
Серія/номер: УДК (372.3+372.4)(477);
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються аспекти наступності дитячий садок – початкова школа як основна умова неперервності освіти при ознайомленні дітей з довкіллям. Охарактеризовані методичний, практичний та інформаційно-просвітницький аспекти наступності. Вказуються основні форми контактів між дитячим садком і початковою школою: спільні педагогічні ради, робота творчих груп, семінари-практикуми, психологічні тренінги, обмін новаторсько-методичним досвідом, взаємне консультування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2827
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Голуб В. М., Голуб Н. П..docx30,95 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.