Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2827
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолуб, Надія Петрівна-
dc.contributor.authorГолуб, Володимир Миколайович-
dc.date.accessioned2014-12-03T07:32:27Z-
dc.date.available2014-12-03T07:32:27Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Випуск 48. С. 266–271.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2827-
dc.description.abstractУ статті аналізуються аспекти наступності дитячий садок – початкова школа як основна умова неперервності освіти при ознайомленні дітей з довкіллям. Охарактеризовані методичний, практичний та інформаційно-просвітницький аспекти наступності. Вказуються основні форми контактів між дитячим садком і початковою школою: спільні педагогічні ради, робота творчих груп, семінари-практикуми, психологічні тренінги, обмін новаторсько-методичним досвідом, взаємне консультування.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань : ФОП Жовтий О. О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК (372.3+372.4)(477);-
dc.subjectосвіта, неперервність, наступність, аспект, дошкільний навчальний заклад, загальноосвітня школаuk
dc.subjectосвіта, неперервність, наступність, аспект, дошкільний навчальний заклад, загальноосвітня школаuk
dc.titleДотримання наступності при ознайомленні дітей з природою як засіб реалізації неперервної освіти в Україніuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Голуб В. М., Голуб Н. П..docx30,95 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.