Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2877
Назва: | Науковий аналіз категорій «здоров'я» та «здоровий спосіб життя» з позиції педагогічної аксіології |
Автори: | Бойко, Юлія Степанівна |
Ключові слова: | Здоров’я спосіб життя здоровий спосіб життя ціннісні установки |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема збереження й зміцнення здоров’я підростаючого покоління за всіх часів була однією із ключових проблем суспільства. Здоров’я нації – це показник цивілізованості держави, що відображує рівень соціально-економічного розвитку суспільства, головний критерій доцільності та ефективності усіх сфер діяльності людини. Обов’язковим компонентом системи національної освіти мають бути знання про збереження і зміцнення здоров’я. що зробить можливим урахування принципово нових вимог до всього змісту освіти, формування валеологічної свідомості, культури здоров’я та ціннісного відношення до здорового способу життя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2877 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Аnaliz katehorii «zdorovia».pdf | 426,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.