Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2890
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМайструк, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-12-04T22:10:59Z-
dc.date.available2014-12-04T22:10:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВзаємодія дорослого з дитиною дошкільного віку з порушеннями у розвитку у процесі корекційно-педагогічної роботи // Вплив навколишнього середовища на формування особистості. – Умань. – С. 41.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2890-
dc.description.abstractОсобистісно-орієнтований підхід є основною вимогою до організації взаємодії дорослого з дитиною у процесі корекційно-педагогічної роботи та спрямований на забезпечення психологічної захищеності і створення психологічного комфорту для кожної дитини дошкільного віку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманьuk
dc.subjectВЗАЄМОДІЯ ДОРОСЛОГО З ДИТИНОЮuk
dc.subjectКОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТАuk
dc.titleВЗАЄМОДІЯ ДОРОСЛОГО З ДИТИНОЮ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ У РОЗВИТКУ У ПРОЦЕСІ КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.