Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/290
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоєнко, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2013-10-17T08:13:17Z-
dc.date.available2013-10-17T08:13:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/290-
dc.descriptionстаттяuk
dc.description.abstractВ статті розглядаються окремі аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до розвитку критичного мислення при опрацюванні художнього твору. Висловлюється думка про необхідність оволодіння студентами вмінням постановки запитань до тексту.uk
dc.relation.ispartofseries371.134+372.41;-
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectтипи запитаньuk
dc.subjectметодики постановки питаньuk
dc.subjectтипи запитаньuk
dc.titleПідготовка майбутніх учителів початкової школи до розвитку критичного мислення при опрацюванні художнього творуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pidhotovka_uchyteliv.pdf281,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.