Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/291
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБраславська (Тімець), Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorКоцеруба, К. В.-
dc.date.accessioned2013-10-17T08:14:35Z-
dc.date.available2013-10-17T08:14:35Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationТімець О. В. ОСОБЛИВОСТІ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ В ШКОЛІ / О. В. Тімець, К. В. Коцеруба // Зб. наук. праць природн.-географ. ф-ту УДПУ. – Умань : «Софія», 2009. – С. 35–39.-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/291-
dc.description.abstractСьогодні, як зазначається у Національній доктрині розвитку освіти України в XXI столітті, нагальною стала потреба „розвитку творчих здібностей, навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти, самореалізації особистості та підготовки кваліфікованих кадрів, які можуть творчо працювати” [41, с. 4-5]. У зв’язку з цим перед науковцями і вчителями постало завдання оновлення змісту освіти й удосконалення організації навчально-виховного процесу.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378; 371-
dc.subjectгеографіяuk
dc.subjectпроблемне навчанняuk
dc.subjectшколаuk
dc.subjectметодиuk
dc.titleОсобливості проблемного навчання географії в школіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
probl_nav4anya.pdf138,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.