Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПічкур, Микола Олександрович-
dc.date.accessioned2014-12-06T19:26:02Z-
dc.date.available2014-12-06T19:26:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПічкур М. О. Про роль візуалізації у фаховій підготовці майбутнього художника / М. О. Пічкур // Молодь, освіта, наука та мистецтво : матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару (м. Умань, 27–28 листопада 2014 р.) / Ред. кол. Дудник О. В. (голов. ред.), Калабська В. С. (відпов. ред.) [та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О. О, 2014. – С. 69–71.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2923-
dc.description.abstractМистецтвознавцям слід систематизувати твори, які засвідчують національний стереотип художнього мислення Т. Шевченка, який безмежно любив Батьківщину та її народ, відстоював ідеї демократизму і самостійності України.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О. О.uk
dc.subjectЖИВОПИСНО-ГРАФІЧНА СПАДЩИНА ТАРАСА ШЕВЧЕНКАuk
dc.titleРОЛЬ ЖИВОПИСНО-ГРАФІЧНОЇ СПАДЩИНИ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА У ФОРМУВАННІ ЕТНІЧНОГО ІДЕАЛУ СУЧАСНОЇ МОЛОДІuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tesi Spadczina Shcevzenka.pdf84,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.