Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2946
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Автори: Семчук, Світлана Іванівна
Ключові слова: дошкільна освіта, компютерні технології
Дата публікації: 2014
Видавництво: ПП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Вісник наукової лабораторіїї "Дошкільна освіта: історія,сучасність,перспективи розвитку у ХХІ ст. "
Короткий огляд (реферат): Розкрито проблему дослідження інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2946
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези. Семчук С.І. Умань 2014.docx23,62 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.