Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2978
Назва: Формування готовності студентів – майбутніх вчителів історії та суспільствознавства до організації проектної діяльності учнів.
Автори: Возна, Зоя Олександрівна
Ключові слова: проектна діяльність
професійна компетентність
готовність до проектної діяльності
Дата публікації: 2013
Видавництво: м. Умань ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: 6. Возна З. А. Проектно-тематический подход в системе обществоведческого образования школьников / З. А. Возна // Материалы Международной научно-практической конференции / науч. ред. М. В. Волкова – Чебоксары: НИИ педагогики и психологии, 2013. – С. 12-17.
Серія/номер: УДК 94(07) УДК 94(07) УДК 94(07);
Короткий огляд (реферат): В статті актуалізується проблема засвоєння проектної технології як складової професійної компетентності майбутніх вчителів історії та суспільствознавства. Визначаються критерії та система завдань для визначення рівня готовності студентів до проектної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2978
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування готовності.docx45,5 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.