Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2978
Назва: | Формування готовності студентів – майбутніх вчителів історії та суспільствознавства до організації проектної діяльності учнів. |
Автори: | Возна, Зоя Олександрівна |
Ключові слова: | проектна діяльність професійна компетентність готовність до проектної діяльності |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | м. Умань ФОП Жовтий О. О. |
Бібліографічний опис: | 6. Возна З. А. Проектно-тематический подход в системе обществоведческого образования школьников / З. А. Возна // Материалы Международной научно-практической конференции / науч. ред. М. В. Волкова – Чебоксары: НИИ педагогики и психологии, 2013. – С. 12-17. |
Серія/номер: | УДК 94(07) УДК 94(07) УДК 94(07); |
Короткий огляд (реферат): | В статті актуалізується проблема засвоєння проектної технології як складової професійної компетентності майбутніх вчителів історії та суспільствознавства. Визначаються критерії та система завдань для визначення рівня готовності студентів до проектної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2978 |
Розташовується у зібраннях: | Історичний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування готовності.docx | 45,5 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.