Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2978
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозна, Зоя Олександрівна-
dc.date.accessioned2014-12-08T12:08:23Z-
dc.date.available2014-12-08T12:08:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citation6. Возна З. А. Проектно-тематический подход в системе обществоведческого образования школьников / З. А. Возна // Материалы Международной научно-практической конференции / науч. ред. М. В. Волкова – Чебоксары: НИИ педагогики и психологии, 2013. – С. 12-17.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2978-
dc.description.abstractВ статті актуалізується проблема засвоєння проектної технології як складової професійної компетентності майбутніх вчителів історії та суспільствознавства. Визначаються критерії та система завдань для визначення рівня готовності студентів до проектної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherм. Умань ФОП Жовтий О. О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 94(07) УДК 94(07) УДК 94(07);-
dc.subjectпроектна діяльністьuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectготовність до проектної діяльностіuk
dc.titleФормування готовності студентів – майбутніх вчителів історії та суспільствознавства до організації проектної діяльності учнів.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування готовності.docx45,5 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.