Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2988
Назва: СПЕЦИФІКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Автори: Іщенко, Людмила Валентинівна
Ключові слова: готовність, професійна готовність вихователя, творчість, дитяча творчість,
Дата публікації: 2014
Серія/номер: УДК 371.134+372.036;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретико-методологічні аспекти вивчення проблеми підготовки майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності дитини старшого дошкільного віку, розкрито змістову характеристику готовності педагога до формування творчої індивідуальності дошкільника, зокрема функції педагога (інформаційна, спонукальна, організаторська, координуюча, комунікативна); психолого-педагогічні вимоги, що стосуються особистісних якостей вихователя і стилю його взаємодії з дітьми в процесі організації творчої діяльності; виокремлено низку особливостей, які характеризують творчу особистість педагога.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2988
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІщенкоЛ.В._статтяОдеса.pdf355,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.