Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2988
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.date.accessioned2014-12-09T10:02:34Z-
dc.date.available2014-12-09T10:02:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2988-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретико-методологічні аспекти вивчення проблеми підготовки майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності дитини старшого дошкільного віку, розкрито змістову характеристику готовності педагога до формування творчої індивідуальності дошкільника, зокрема функції педагога (інформаційна, спонукальна, організаторська, координуюча, комунікативна); психолого-педагогічні вимоги, що стосуються особистісних якостей вихователя і стилю його взаємодії з дітьми в процесі організації творчої діяльності; виокремлено низку особливостей, які характеризують творчу особистість педагога.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134+372.036;-
dc.subjectготовність, професійна готовність вихователя, творчість, дитяча творчість,uk
dc.titleСПЕЦИФІКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІщенкоЛ.В._статтяОдеса.pdf355,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.