Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2989
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.date.accessioned2014-12-09T10:03:09Z-
dc.date.available2014-12-09T10:03:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2989-
dc.description.abstractВизначено провідні сучасні тенденції, які мають формувальний вплив на розвиток індивідуальності дітей дошкільного віку. Предметом дослідження є розвиток та формування індивідуальності дошкільника в колективній діяльності. Метою дослідження є визначення ролі колективу на становлення індивідуальності дитини дошкільного віку. Обґрунтовано умови формування індивідуальних якостей особистості старшого дошкільника в колективних взаєминах: органічне поєднання диференційованого підходу до кожної дитини як до самобутньої особистості з формуванням дружного дитячого колективу; виявлення індивідуальних особливостей особистості та визначення індивідуального підходу до кожної дитини.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК:372.32;-
dc.subjectіндивідуальність, особистість, колектив, колективні взаємини.uk
dc.titleРОЗВИТОК ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА В КОЛЕКТИВІ ОДНОЛІТКІВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Іщенко 2014 Ялта.pdf363,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.