Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2993
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.date.accessioned2014-12-09T10:14:28Z-
dc.date.available2014-12-09T10:14:28Z-
dc.date.issued2014-12-09-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2993-
dc.description.abstractУ статті розкривається фундаментальна особистісна функція дитини дошкільного віку - здатність до саморегуляції, яка є однією із властивостей індивідуальності особистості, яка передбачає рефлексію змісту власної та спільної діяльності, її соціальної та особистісної значущості, можливостей особистісної самореалізації через цю діяльність.Визначено умови успішної особистісної самореалізації старшого дошкільника, зокрема: створення розвивального середовища орієнтує старших дошкільнят активної суб’єктної позиції; збагачення виховного процесу ціннісно – емоційним змістом через організацію різних видів творчої діяльності та спілкування; єдність зусиль педагогів і батьків, спрямованих на розвиток у старших дошкільників здатності до рефлексії, корекції результатів своєї діяльності та поведінки.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК: 372.3;-
dc.subjectіндивідуальність особистості, розвиток особистості, саморегуляціяuk
dc.titleПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ЗДАТНОСТІ ДО ОСОБИСТІСНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІщенкоЛ.В._стаття УДПУ.pdf402,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.