Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3001
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБутенко, Ольга Григорівна-
dc.date.accessioned2014-12-09T12:32:23Z-
dc.date.available2014-12-09T12:32:23Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВПЛИВ ПЕДАГОГА ТА ДИТЯЧОГО КОЛЕКТИВУ НА СТАНОВЛЕННЯ МОРАЛЬНОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА - 2014uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3001-
dc.description.abstractОсобливу роль у розвитку особистості дитини відіграє педагог: саме він сприяє створенню найбільш сприятливого для навчально-виховного процесу мікросередовища, що сприяє психічному розвитку дошкільника і керує взаємовідносинами, що виникають в групі однолітків.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectВПЛИВ ПЕДАГОГАuk
dc.subjectДИТЯЧИЙ КОЛЕКТИВuk
dc.subjectСТАНОВЛЕННЯ МОРАЛЬНОСТІuk
dc.subjectСТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИКuk
dc.titleВПЛИВ ПЕДАГОГА ТА ДИТЯЧОГО КОЛЕКТИВУ НА СТАНОВЛЕННЯ МОРАЛЬНОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vp_ped_dut_kol_mor_stav.pdf215,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.