Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3005
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорінна, Ганна Олексіївна-
dc.date.accessioned2014-12-10T07:17:06Z-
dc.date.available2014-12-10T07:17:06Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationстаттяuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3005-
dc.description.abstractУ статті аналізовано питання соціалізації дітей дошкільного віку, а також розкрито такий важливий її аспект як статево-рольова соціалізація дітей. Визначено важливість професійної підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів до виховання дітей дошкільного віку у процесі їхньої статево-рольової соціалізації. Аналіз педагогічних досліджень дозволив розкрити зміст та визначити етапи професійно-педагогічної підготовки студентів у вищих навчальних закладах. Автор розкриває мету, завдання та умови реалізації етапів професійної підготовки фахівців дошкільного фаху, що дає можливість сформувати готовність майбутнього вихователя до статево-рольової соціалізації дітей в дошкільних навчальних закладах.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.013;-
dc.subjectетапи професійної підготовки.uk
dc.titleЕТАПИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ СТАТЕВО-РОЛЬОВОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Корінної.pdf316,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.