Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3044
Назва: СТАН ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ІСТОРИЧНОГО МАТЕРІАЛУ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ХІМІЇ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
Автори: Валюк, Вікторія Федорівна
Ключові слова: historical material
historical and chemical material
history of Chemistry development
Chemistry teaching process
Дата публікації: 2014
Видавництво: Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – Умань.: ФОП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – Умань.: ФОП Жовтий О.О., випуск 49. – С.36 – 42.
Короткий огляд (реферат): The theoretical and methodological foundations of the method of historical material application as a mean of motivation formation while Chemistry studying at high school: approaches (integrative, systematic, historical and logical), the leading ideas (of motivation, humanism, education modernization) and principles (of integration and historicism, which educate and develop learning process) are determined in the article. It is noted that in the methods of teaching the basic ways of historical material incorporation in the learning process are: chronological, biographical and problematic. It is shown that the historical approach of learning assists the implementation of a number of functions. The most important are: integrative, humanistic, educational, stimulating, self-educational, and cognitive activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3044
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Valyuk Uman 2014.pdf215,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.