Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3092
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Браславська (Тімець), Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T17:35:47Z | - |
dc.date.available | 2015-03-24T17:35:47Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Авториферат | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3092 | - |
dc.description.abstract | Дисертація є теоретико-практичним дослідженням проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя географії у процесі професійної підготовки. У роботі проаналізовано наукову географічну, психолого-педагогічну літературу для вивчення історії становлення та розвитку географічної освіти й конкретизації змісту понять „компетенція”, „компетентність”, „фахова компетентність” та „компетентнісний підхід”. Аргументовано методологічне підґрунтя формування фахової компетентності майбутнього вчителя географії, її концептуальні й організаційно-методичні положення. Окреслено критерії, показники й рівні сформованості когнітивного, операційного та особистісного компонентів фахової компетентності. У роботі запропоновано й обґрунтовано модель реалізації системи формування фахової компетентності майбутнього вчителя географії, структура якої відображає цілі, зміст, форми й методи, засоби та умови навчання, орієнтовані на реалізацію сучасних вимог до професійної підготовки вчителя географії. Охарактеризовано організаційно-педагогічні умови формування фахової компетентності, проаналізовано зміст навчання, з’ясовано особливості використання методів, засобів і форм навчання; обґрунтовано необхідність інтеграції фундаментальних і спеціальних географічних дисциплін, проведення аудиторних занять, навчально-польової і фахової педагогічної практики за проблемно-модульною системою, наголошено на необхідності вдосконалення пошуково-дослідницької роботи студентів; описано структуру й зміст та вивчено ефективність упровадження навчально-методичного комплексу. Експериментально доведено ефективність реалізації організаційно-педагогічних умов і навчально-методичного комплексу, а також акцентовано на потребі окреслення перспектив формування і розвитку всіх складників професійної компетентності майбутнього вчителя географії. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК [371.134+911(07)](043.3) | - |
dc.subject | фахова компетентність | uk |
dc.subject | покомпонентна структура фахової компетентності | uk |
dc.title | ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
aref_Timets.pdf | 733,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.