Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБраславська (Тімець), Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-03-24T17:35:47Z-
dc.date.available2015-03-24T17:35:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationАвторифератuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3092-
dc.description.abstractДисертація є теоретико-практичним дослідженням проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя географії у процесі професійної підготовки. У роботі проаналізовано наукову географічну, психолого-педагогічну літературу для вивчення історії становлення та розвитку географічної освіти й конкретизації змісту понять „компетенція”, „компетентність”, „фахова компетентність” та „компетентнісний підхід”. Аргументовано методологічне підґрунтя формування фахової компетентності майбутнього вчителя географії, її концептуальні й організаційно-методичні положення. Окреслено критерії, показники й рівні сформованості когнітивного, операційного та особистісного компонентів фахової компетентності. У роботі запропоновано й обґрунтовано модель реалізації системи формування фахової компетентності майбутнього вчителя географії, структура якої відображає цілі, зміст, форми й методи, засоби та умови навчання, орієнтовані на реалізацію сучасних вимог до професійної підготовки вчителя географії. Охарактеризовано організаційно-педагогічні умови формування фахової компетентності, проаналізовано зміст навчання, з’ясовано особливості використання методів, засобів і форм навчання; обґрунтовано необхідність інтеграції фундаментальних і спеціальних географічних дисциплін, проведення аудиторних занять, навчально-польової і фахової педагогічної практики за проблемно-модульною системою, наголошено на необхідності вдосконалення пошуково-дослідницької роботи студентів; описано структуру й зміст та вивчено ефективність упровадження навчально-методичного комплексу. Експериментально доведено ефективність реалізації організаційно-педагогічних умов і навчально-методичного комплексу, а також акцентовано на потребі окреслення перспектив формування і розвитку всіх складників професійної компетентності майбутнього вчителя географії.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК [371.134+911(07)](043.3)-
dc.subjectфахова компетентністьuk
dc.subjectпокомпонентна структура фахової компетентностіuk
dc.titleТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Timets.pdf733,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.