Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолєхіна, Вікторія Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-03-29T19:29:16Z-
dc.date.available2015-03-29T19:29:16Z-
dc.date.issued2012-03-14-
dc.identifier.citationПолєхіна В.М. Інтегративний підхід у підготовці майбутніх соціальних педагогів засобами педагогічного краєзнавства : автореф. дис. на здобуття наук. ступення канд. пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / В.М. Полєхіна. - К. : "Видавництво "Науковий світ"", 2012. - 22 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3102-
dc.description.abstractУ дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови застосування інтегративного підходу у підготовці майбутніх соціальних педагогів засобами педагогічного краєзнавства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher"Видавництво "Науковий світ""uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134 +37.013.42-
dc.subjectсоціальний педагогuk
dc.subjectпедагогічне краєзнавствоuk
dc.subjectінтегративний підхідuk
dc.titleІнтегративний підхід у підготовці майбутніх соціальних педагогів засобами педагогічного краєзнавстваuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Полєхіна В..pdf714,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.