Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3109
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаболотна, Оксана Адольфівна-
dc.date.accessioned2015-04-01T15:41:02Z-
dc.date.available2015-04-01T15:41:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationУДК 371.018.(4)uk
dc.identifier.otherORCID ID 0000-0003-4901-1053-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3109-
dc.description.abstractУ статті привернуто увагу до питань, пов’язаних із забезпеченням якості альтернативної освіти в країнах Європейського Союзу. Загальною метою дослідження є порівняння систем альтернативної освіти у традиційних раїнах ЄС і країнах, які приєдналися до ЄС впродовж двох останніх хвиль розширення. Порівняння шкільного середовища виконано на основі Рейтингової шкали оцінювання шкільного середовища. Дослідження проведено в два етапи: теоретичний і практичний. Впродовж кількох років автор вивчала теоретичні підходи до альтернативної освіти і особливості законодавства щодо неї у чотирьох країнах ЄС і в Україні. Автор відвідала 34 альтернативні школи різних типів в Польщі, Франції,Німеччині і Болгарії і зібрала матеріали для порівняльного аналізу, результати якого було представлено на Європейській конференції освітніх досліджень в Берліні (2011).uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectефективність освітиuk
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjectальтернативна освітаuk
dc.subjectкраїни ЄСuk
dc.titleЕфективність освіти і забезпечення якості в альтернативній освітіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4. Ефективність освіти і забезпечення якості в.pdf6,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.