Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3118
Назва: Організаційні засади та зміст раннього іншомовного навчання у США
Автори: Білецька, Ірина Олександрівна
Ключові слова: іншомовна освіта
іноземна мова
американська школа
початкові класи
програма
Дата публікації: 2015
Видавництво: Хмельницький національний університет
Бібліографічний опис: Порівняльна професійна педагогіка : наук. Журнал. – К. – Хмельницький : ХНУ, 2015. – № 1 (Т. 5). – С. 141–147.
Серія/номер: УДК 81’243(73)
Короткий огляд (реферат): Здійснено аналіз особливостей навчання іноземних мов на початковому етапі у Сполучених Штатів Америки, базуючись на результатах дослідження провідних американських науковців, що переконливо свідчать про результативність та необхідність раннього іншомовного навчання.
Опис: Журнал включено до 14 науковометричних баз (Cabell’s directory, EBSCO, Discovery Service, Google Scholar, WorldCat та ін.)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3118
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizaciini_zasady_ta_zmist_rannogo_inshomovnogo_navchannya_u_SHA.pdf145,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.