Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3137
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-09-02T16:15:45Z-
dc.date.available2015-09-02T16:15:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation/ І. О. Білецька // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – № 4 (48). – С. 39–49.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3137-
dc.descriptionЖурнал має Index Copernicusuk
dc.description.abstractУ своїй статті ми ставимо за мету проаналізувати різні підходи американських дослідників до трактування поняття “педагогічна технологія”, акцентувавши основну увагу на мультимедійних та Інтернет-технологіях, які набувають пріоритетного значення в мовній професійній підготовці майбутніх учителів іноземної мови США, а такий досвід вартий глибокого вивчення і впровадження в систему української освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во СумДПУ імені А. С. Макаренкаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК [371.134+81’243](73)-
dc.subjectпедагогічна технологіяuk
dc.subjectмультимедійні технології-
dc.subjectпрофесійна підготовка-
dc.subjectіноземна мова-
dc.subjectвчитель-
dc.subjectамериканські університети-
dc.titleМУЛЬТИМЕДІЙНІ ТА ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ В МОВНІЙ ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В СШАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Multymediyni_ta_internet-tehnologii_u_profesiyniy_movniy_pslgonovci_vchytelya.pdf160,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.