Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3156
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаболотна, Оксана Адольфівна-
dc.contributor.authorНестеренко, Інна Борисівна-
dc.date.accessioned2015-10-06T19:28:43Z-
dc.date.available2015-10-06T19:28:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗаболотна О. А., Нестеренко І. Б. Інноваційні підходи до проектування навчальних програм у вищій освіті Польщі / Оксана Адольфівна, Інна Борисівна // Теоретичні засади магістерської підготовки викладача вищої школи : монографія. – 2014. – С. 46 - 67uk
dc.identifier.otherORCID ID 0000-0003-4901-1053-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3156-
dc.description.abstractСтаттю присвячено характеристиці інноваційних підходів до проектування навчальних програм вищої освіти Польщі. Подано порівняльну характеристику інноваційного та традиційного підходів. Визначено етапи проектування навчальних програм. Описано основні елементи навчальної програми. Подано способи формулювання та опрацювання результатів навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherСумДПУ імені А.С. Макаренкоuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378(438)-
dc.subjectінноваційний підхідuk
dc.subjectпроектування навчальних програмuk
dc.subjectвища освіта Польщіuk
dc.subjectконцепція SMARTuk
dc.subjectкредити ECTSuk
dc.subject"матриця компетенцій"uk
dc.titleІнноваційні підходи до проектування навчальних програм у вищій освіті Польщіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
нестеренко.pdf6,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.