Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3172
Назва: Вимоги до викладача-тьютора (організатора) дистанційного навчання в системі неперервної освіти вчителів початкової школи
Автори: Муковіз, Олексій Павлович
Ключові слова: викладач-тьютор
дистанційне навчання
Дата публікації: 2015
Видавництво: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України
Бібліографічний опис: Нові технології навчання: наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – К., 2015. – Вип. 84. – С. 166 – 169.
Серія/номер: УДК 371.134+372+004
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сучасні вимоги до викладача-тьютора (організатора) дистанційного навчання у ВНЗ та визначено найбільш оптимальні вимоги до організації дистанційного навчання в системі неперервної освіти вчителів початкової школи, а саме: традиційні, притаманні будь-якому педагогу, та специфічні, пов’язані із використанням сучасних технологій дистанційного навчання. Зауважено, що викладач-тьютор (організатор) дистанційного навчання в системі неперервної освіти вчителів початкової школи – це професіонал, який володіє сучасними інформаційними технологіями, загальною культурою, новими технологіями дистанційного навчання; гуманний, толерантний, поважає інших людей та їхню думку. Він повинен вміти розробляти дистанційні курси, надавати індивідуальні та групові консультації в системі дистанційного навчання, працювати з інформацією в мережах, обробляти її та використовувати в навчальному процесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3172
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК 3711+.pdf229,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.