Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3186
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПентій, Крістіна Олегівна-
dc.date.accessioned2015-10-13T16:17:45Z-
dc.date.available2015-10-13T16:17:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПентій К.О. Мова жестів та рухів тіла як засіб ефективного навчання англійської мови у початковій школі. Збірник наукових праць студентів та молодих учених / [упорядкув. Т.О. Піонтковська]. - Умань : ВПЦ "Візаві", 2015. - С.162-166uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3186-
dc.description.abstractВивчення іноземної мови на початковому етапі має свої особливості та труднощі. Питання ефективної подачі матеріалу, в результаті якої учні легко запам’ятовували б нові слова, не перестає хвилювати вчителів. Одним із важливих принципів сучасної освіти є оптимізація навчання через застосування новітніх освітніх психолого-педагогічних технологій, і, зокрема, мнемотехніки як одного з найефективніших методів засвоєння інформації та попередження інформаційного перенасичення, що є надзвичайно важливим для маленьких школярівuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничо-поліграфічний центр "Візаві"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 372.4+811.111-
dc.subjectефективне навчання англійської мовиuk
dc.subjectпочаткова школа-
dc.subjectмнемотехніка-
dc.subjectмова жестів-
dc.subjectмова рухів-
dc.titleМова жестів та рухів тіла як засіб ефективного навчання на уроках англійської мови у початковій школіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mova_zhestiv_ta_ruhiv_tila.pdf.pdf399,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.