Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3195
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Старовойтова, Олена Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-10-14T16:24:31Z | - |
dc.date.available | 2015-10-14T16:24:31Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3195 | - |
dc.description.abstract | Рушійною силою інноваційної діяльності є педагог як творча особистість, оскільки саме творчий викладач, учитель, вихователь має широкі можливості і необмежене поле для інноваційної діяльності, оскільки на практиці може експериментувати і переконуватися в ефективності методик навчання, коригувати їх, здійснювати докладну структуризацію досліджень навчально-виховного процесу, пропонувати нові технології та методи навчання. Основна умова такої діяльності - інноваційний потенціал педагога. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 811(07) | - |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk |
dc.title | Роль інноваційних видів діяльності для вивчення іноземних мов | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
rol'_innovatziiynyh_vydiv_diiyalnosti_dliy_vyvchennia_inozemnyh_mov.pdf | 83,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.