Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3195
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтаровойтова, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-10-14T16:24:31Z-
dc.date.available2015-10-14T16:24:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3195-
dc.description.abstractРушійною силою інноваційної діяльності є педагог як творча особистість, оскільки саме творчий викладач, учитель, вихователь має широкі можливості і необмежене поле для інноваційної діяльності, оскільки на практиці може експериментувати і переконуватися в ефективності методик навчання, коригувати їх, здійснювати докладну структуризацію досліджень навчально-виховного процесу, пропонувати нові технології та методи навчання. Основна умова такої діяльності - інноваційний потенціал педагога.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811(07)-
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.titleРоль інноваційних видів діяльності для вивчення іноземних мовuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rol'_innovatziiynyh_vydiv_diiyalnosti_dliy_vyvchennia_inozemnyh_mov.pdf83,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.