Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3203
Title: | АНАЛІЗ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ |
Authors: | Капелюшна, Тетяна Вікторівна |
Keywords: | аналіз підручника з англійської мови критерії рівня організації матеріалу схема аналізу етапи оцінювання підручника комунікативно-діяльнісний підхід особистісно орієнтований підхід інтернаціоналізація освітнього простору |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | ФОП Жовтий О. О., |
Citation: | 1. Аналіз змісту шкільного навчання англійської мови в умовах інтернаціоналізації освітнього простору / Т. В. Капелюшна // Порівняльно-педагогічні студії. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – № 4 (22). – С. 129–135. |
Series/Report no.: | УДК 811.111(07) |
Abstract: | Стаття присвячена розгляду питання аналізу змісту шкільного навчання англійської мови в умовах інтернаціоналізації освітнього простору. Автор переконаний, що детальний аналіз шкільних підручників з англійської мови є першим кроком для компаративного аналізу підручників та комплексів вітчизняного зразка з існуючими європейськими та американськими моделями підручникотворення. Це може стати основою для їхнього подальшого вдосконалення за умови врахування комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого, культурологічного підходів до організації навчального процесу а також вимог інтернаціоналізації мовної освіти. Автором запропоновані етапи, критерії оцінювання та схема аналізу шкільних підручників з англійської мови. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3203 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Капелюшна стаття 2.pdf | 427,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.