Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3233
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБевз, Олена Павлівна-
dc.date.accessioned2015-10-19T17:09:59Z-
dc.date.available2015-10-19T17:09:59Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБевз О. П. Місце та роль педагогічної практики у підготовці майбутніх учителів іноземних мов в Україні та Англії (Матеріал зібрано завдяки участі у проекті «Шкільний учитель нового покоління») / О. П. Бевз // Порівняльно-педагогічні студії. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – № 1 (23). – С. 110–116.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3233-
dc.description.abstractУ статті досліджено роль педагогічної практики у підготовці майбутніх учителів іноземних мов та визначено можливі шляхи здобуття вчительської професії в Україні та Англії. Виокремлено види педагогічних практик у системі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в обох країнах. Визначено нормативно-правову базу та виділено основні спільні та відмінні риси в організації та проведення педагогічних практик майбутніх учителів іноземних мов.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань : ФОП Жовтий О. О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК [371.134:811.111](477+410.1)-
dc.subjectпрактична підготовкаuk
dc.subjectмайбутній вчитель іноземної мовиuk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectметодична підготовкаuk
dc.subjectвиди практик,uk
dc.subjectпроект “Шкільний учитель нового покоління”uk
dc.titleМісце та роль педагогічної практики у підготовці майбутніх учителів іноземних мов в Україні та Англіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mistse_rol_ped_praktyky.pdf247,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.