Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3264
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-10-30T14:19:27Z-
dc.date.available2015-10-30T14:19:27Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation/ І. О. Білецька // Інноваційний розвиток вищої освіти : глобальний та національний виміри змін : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (26–27 березня 2015 р.). – Том 1. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – С. 196–199.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3264-
dc.description.abstractФормування професійної компетентності в майбутніх учителів іноземних мов повинно здійснюватися шляхом залучення до навчального процесу нових технологій, зокрема комп’ютерних. На нашу думку, досить цікавим, результативним, вартим вивчення і запозичення є досвід Сполучених Штатів Америки щодо розв’язання цієї проблеми.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во СумДПУ імені А. С. Макаренкаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК [371.134+81’243](73)-
dc.subjectкомп'ютерuk
dc.subjectпрограмаuk
dc.subjectмовна програмаuk
dc.subjectмайбутній учительuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectСполучені Штати Америкиuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectефективністьuk
dc.titleВикористання комп'ютерних програм у процесі підготовки вчителів іноземних мов у СШАuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannya_kompyuternyh_program_u_procesi_pidgotovky_vchyteliv_inizemnyh_mov_u_SHA.pdf72,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.