Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3282
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гриньова, Наталія В'ячеславівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-04T09:03:47Z | - |
dc.date.available | 2015-11-04T09:03:47Z | - |
dc.date.issued | 2015-05 | - |
dc.identifier.citation | Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Психологічні науки: збірник наукових праць. – Миколаїв: МНУ ім. В. О. Сухомлинського. – 2015. – №1 (14). – С. 16–20. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3282 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено особливості професійного розвитку та становлення особистості практичного психолога як майбутнього фахівця у форматі психодинамічного підходу академіка НАПН України Т. С. Яценко. Проаналізовано поняття «професійний розвиток» та «особистісна психокорекція». За результатами експериментального дослідження встановлено, що професійний розвиток майбутніх практичних психологів відбувається у процесі глибинно-психологічного пізнання за методом активного соціально-психологічного пізнання (АСПП). Підкреслюється ефективність особистісної психокорекції учасників груп АСПП у ракурсі змін їх особистісно-емоційних характеристик та професійного розвитку. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | МНУ ім. В. О. Сухомлинського | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134: 159.98(07) | - |
dc.subject | професійний розвиток, практичний психолог, особистісна психокорекція, психодинамічний підхід, активне соціально-психологічне пізнання. | uk |
dc.title | Професійний розвиток майбутніх практичних психологів у форматі психодинамічного підходу | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Profesijnuj_rozvutok_majbytnix_praktuznux_psuxologiw.pdf | 345,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.