Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3287
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриньова, Наталія В'ячеславівна-
dc.date.accessioned2015-11-04T10:53:20Z-
dc.date.available2015-11-04T10:53:20Z-
dc.date.issued2015-03-
dc.identifier.citationАктуальні проблеми та особливості діяльності психолога в закладах освіти: матеріали ІУ Всеукраїнського науково-практичного семінару. – Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2015. – С. 21–22.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3287-
dc.description.abstractматеріали тез присвячені підходам до визначення поняття "професійний розвиток" практичного психологаuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві»uk
dc.subjectпрофесійний розвитокuk
dc.subjectпрофесійне становлення-
dc.subjectпрактичний психолог-
dc.subjectкультурно-історичній-
dc.subjectв конкретній трудовій функції-
dc.subjectособистісно-професійний розвиток-
dc.subjectпрофесіоналізацію-
dc.subjectа певному трудовому посту-
dc.subjectаморфна оптація-
dc.subjectТ. В. Кудрявцев-
dc.titleКонцептуальні підходи до професійного розвитку практичного психологаuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konzeptyalni_pidxodu_do_wuznazennja_ponatja_profesijnuj_rozwutok.pdf180,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.