Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3291
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячук, Павло Вікторович-
dc.date.accessioned2015-11-04T15:40:27Z-
dc.date.available2015-11-04T15:40:27Z-
dc.date.issued2015-05-28-
dc.identifier.citationАвтореферат дисертаціїuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3291-
dc.description.abstractТеоретико-експерементальне дослідження проблеми формування самооцінки молодших школярів у процесі навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК (37.02.+37.03)(043.3);-
dc.subjectФормування самооцінкиuk
dc.subjectдидактичні умови-
dc.subjectпроцес навчання-
dc.titleДидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльностіuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат.pdf759,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.